Rozpoczęcie – 17 sierpnia 2019 (Sobota) o 21.00,
Zakończenie – 24 sierpnia 2019 (Sobota) o 20.00

Celem treningu jest wytworzenie skupienia świadomego i podświadomego umysłu do takiego stopnia, by pojawiło sie doświadczenie przebudzenia świadomości we śnie, czyli LD (lucid dream).
Po praktyce porannej o 5.00, która trwa ok. 20 min. idziemy ponownie spać na tzw. „poranną drzemkę” w której najczęściej pojawiają się świadome sny (LD/OBE) lub stany hipnagogiczne.

Sobota
godz. 21.00 – Spotkanie organizacyjne na platformie Zoom, informacje techniczne.
Czym będziemy zajmować się na treningu, nastawienie psychologiczne, rola skupienia. Znaczenie energii grupy. Jak prowadzić „Dziennik snów” na treningu. Nagranie do zapamiętywania snów.

Niedziela
godz. 5.00 –  Poranna praktyka, technika SSILD
godz. 9.00 – Wykład o testach rzeczywistości
godz. 20.00 – Potencjały świadomego śnienia, film dokumentalny i omówienie filmu. Nagranie transowe.

Poniedziałek
godz. 5.00 – Poranna praktyka, technika SSILD
godz. 9.00 – Czym jest mindfulness? Praktyka medytacji.
godz. 20.00 – Historia świadomego śnienia w tradycjach szamańskich, tybetańskich i ezoteryczno-okultystycznych, jego związek z doświadczeniem OBE (out of body experience) technika Castanedy i MILD, znaki snu.

Wtorek
godz. 5.00 – Poranna praktyka, korzystanie ze smartfona i nagrań personalizawanych.
godz. 9.00 – Omówienie snów z nocy, znaki snu, mindfulness – praktyka nieformalna i testy rzeczywistości, praktyka medytacji, jak korzystać z popołudniowych drzemek i nagrań hipnagogicznych.
godz. 20.00 – Znaczenie mindfulness w rozwoju świadomości, świadomość świadka

Środa
godz. 5.00 – Poranna praktyka, nagrania personalizowane.
godz. 9.00 – Omówienie snów, znaki snu, praktyka medytacji, chód transowy.
godz. 20.00 – Świadome śnienie i autoterapia, co robić w LD?

Czwartek
godz. 5.00 – Poranna praktyka, nagrania hipnagogiczne.
godz. 9.00 – Omówienie snów, praktyka medytacji, testy rzeczywistości.
godz. 20.00 – Wspomagacze świadomego śnienia, rola ziół i diety, związek świadomego śnienia z odmiennymi stanami świadomości,

Piątek
– nie ma porannej praktyki
godz. 9.00 – Omówienie snów, praktyka medytacji.
godz. 20.00 – Sny i intuicja, zjawiska parapsychiczne w snach, zabawa z programowaniem snu proroczego.

Sobota
5.00 – Poranna praktyka.
9.00 – Omówienie snów, wynik eksperymentu
20.00 – Zakończenie treningu, jak kontynuować praktykę LD,

W międzyczasie polecane będą filmy i lektury, które będą dodatkowo skupiać umysł na temacie świadomego śnienia oraz ćwiczenia, które praktykujemy pomiędzy spotkaniami. Ćwiczenia te można wykonywać w każdych okolicznościach i nie kolidują z wypoczynkiem, spacerami, wycieczkami, plażowaniem itp. zajęciami urlopowo-wakacyjnymi.
U wyjątkowo mocno zmotywowanych osób nie kolidują nawet z pracą, o ile potrafi połączyć się pracę z zajęciami o 9.00 rano (lub ich odsłuchaniem wczesnym popołudniem).

Jeżeli chcesz zapisać się na Wakacyjny Trening „Mindfulnes i LD” wyślij pustego maila pod adres: wakacje2019@adambytof.pl W ciągu kilku godzin otrzymasz dalsze informacje.

Powrót na stronę opisu treningu – http://adambytof.pl/wakacyjny-trening-mindfulness-i-ld